Redan 3 veckor gammla!

Idag ska dom små valparna få börja med att äta filmjölk. Och runt
4 veckor ska jag börja ge dom blöt lagd torr foder för valpar. Har redan
sett två st av valparna som är väldigt intresserad av Makitas torrfoder
men tycker att dock att dom är lite för små för att få det än så nu blir
det filmjölk i en vecka innan dom får prova på foder. Det ska bli spännande
och se om dom gillar det! (Har sett två valpar dricka ur vatten skålen.)

Och deras utveckling går fort framåt nu på alla sett, dom har nu börjat
bita i varann lite och även i mina byxben.   Jag tycker att dessa valparna
är väldigt framåt på alla sett, (jag hade en kull för 3 år sedan fast med
en annan hane då, men med denna kullen går allt mycket forttare framåt.)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0